fredag 11 januari 2013

Vardagsrum

Efter alla helger och allt firande så har vårt projekt vardagsrum legat på sparlåga.



 Mitt i julruschen kom vår nya soffa!
Som ni ser är inte taket färdiglagt ;-)... lister fattas men vi har iallafall möblerat lite grann!

Ett av mina senaste möbelfynd, ett litet runt 3- bens bord!

 Ett litet matsalsbord inne i vardagsrummet. Ett elementskydd ska pappsen tillverka!

...och så lite vår i vas på  det nya runda bordet!

I helgen ska vi satsa på att sätta klart taket!
Kan även meddela att det är 1000 leksaker i vardagsrummet... den här damen hon kan "stöka" till hon =)
Eller så är hon lik sin mor och bara skall piffa till lite här och där!


Trevlig helg!


1 kommentar:

  1. Jag hade också funderingar på om vi skulle tapetsera 2 väggar, men jag tror det blir för mycket och jag är egentligen allergisk mot mönster på tapeter haha!
    Den här var riktigt fin i alla fall och jag hoppas att det blir lika snyggt som det är i mitt huvud ;)

    SvaraRadera